Przejdź do głównej zawartości
Cześć, z tej strony Memories Rose <3

To mój pierwszy wpis na blogu ( i mam nadzieję, że nie ostatni ). Dzisiaj chciałabym opowiedzieć troszkę  o „ Dziewczynie , która wybrała swój los”

Kasie West głównie jest kojarzona z takimi typowymi młodzieżówki. Wątki romantyczne z szczęśliwym zakończeniem to u niej standard. Jednak jej styl pisania jest tak  lekki, że przez wszystkie książki się płynie. 

„ Dziewczyna, która wybrała swój los” jest czymś innym. Historia opowiada o dziewczynie, która ma super moc; umie zajrzeć w swoją przyszłość.
 Ta zdolność bardzo się przydaje kiedy ma wybrać mieszkanie  z swoją matką czy ojcem. Z jednej strony zostaje w miejscu gdzie mieszkała całe życie w  którym każdy ma jakąś moc i nagle chłopak z drużyny futbolowej cały czas ją zaczepia. A z drugiej  przeprowadzka do świata normalnych ludzi plus poznanie chłopaka artysty i zamieszanie w sprawie morderstwa. To 

Dodatkowo elementy sci-fi ( niektórzy używają wypasionego sprzętu i swoich supermocny) nadające klimat, ale to nie jest ważne.
Podczas czytania śledzimy  zwyczajne życie nastolatki Addison. Jednak super moce i tajemnica do rozwikłania sprawiają, że jej życie nabiera nieoczekiwanych zwrotów..  Całą  książkę można połknąć za jednym zamachem  i chcieć jeszcze więcej. 

Dla mnie było to ogromne zaskoczenie, ponieważ fabuła wciąga i nie było momentu kiedy nudziłabym się. Ciąg wydarzeń z dwóch perspektyw czasowych  pozwala skleić idealnie wątki. Zakończenie sprawia, że jak najszybciej chce się sięgnąć po druga cześć. Ja już wypożyczyłam drugą cześć.

Książkę oceniam na 8/10 bo nie była idealna. Ale bohaterowie, zwroty akcji i zakończenie sprawiły m, że pokochałam tą pozycję. 

A co wy sądzicie o książkach Kasie West?✨


Komentarze